Učenje je često proces u kojem odbacujemo staro i prihvaćamo novo.

Mukotrpan je to postupak, a možda najizazovniji kad smo na pola puta.

Primjer?

Čitav svoj život komuniciraš sa ljudima na sebi svojstven način – nastao kroz iskustvo, praksu, pokušaje, uspjehe i promašaje.

Imaš samopouzdanje, komuniciranje ide tečno i na poznat način.

Ne razmišljaš o tome.

A, onda?

Onda upoznaš neki novi komunikacijski princip ili tehniku koji ti se učini dovoljno interesantnim i vrijednim usvajanja.

I onda krene, rekli bi u Istri, “kažin”.

Odjednom si na nestabilnim nogama, sve ti se miješa, sve što radiš postaje predmet sumnje.

Rezultat?

Krajnja zbunjenost!

Čestitam – na dobrom si putu!!

Zbunjenost u savladavanju novih znanja i umijeća je, naime, sasvim prirodan dio procesa razvoja svakog, pa i prodajnog umijeća.

Uzmimo za primjer prodajno argumentiranje ponude. Ništa lakše – ponovljeno u stotinama prodajnih razgovora ponoviš još jednom.

A onda se upoznaš sa pojmovima strukture, sadržaja i izvedbe pri prodajnom argumentiranju. Upoznaš se sa principima poput “Zgrabi, usmjeri i jačaj pažnju”. Upoznaš se sa brdom novih pristupa argumentiranju i sve ti se odjednom pomiješa. U sve počinješ sumnjati.

Prodajni argument je prije bio jednostavno i samo argument.

Sad je argument “nuklearna fizika”, nešto neuhvatljivo i duboko.

Ovo je trenutak razvoja u kojima će mnogi odustati. Previše im je. Možda ćeš i ti poželjeti odustati.

Nemoj. Jer sad si na pola puta. Na pravom si mjestu.

Uz daljnje vježbanje i svjesno te fokusirano ponavljanje slijedi ti završni dio razvojnog puta.

Trenutak u kojem će taj famozni prodajni argument opet postati samo prodajni argument. Samo će biti puno bolji, uvjerljiviji i pitkiji.

Zapamti – nesigurnost u učenju i razvoju nije znak za paniku i odustajanje.

To je znak za proslavu i zadovoljstvo postignutim.

Želiš upisati najzahtijevniju prodajnu obuku u Hrvatskoj?

Prodajni trening centri u Rijeci, Zagrebu, Osijeku i Splitu provode selekcijski postupak za upis u Temeljnu prodajnu obuku koja počinje krajem siječnja i početkom veljače.

Kakve kandidatkinje i kandidate tražimo?

Radoznale. Uporne. Marljive.

Od čega se sastoji selekcijski postupak?

  • Rješavanje zadataka na našoj web stranici.
  • Neobavezne konzultacije i inicijalni intervju.
  • Procjena prodajnih kompetencija.
  • Razvojni feedback i konačna odluka o primitku na obuku.

Zašto ovako detaljan selekcijski postupak?

Zato jer je svaka grupna edukacija onoliko kvalitetna koliko je kvalitetna osoba pored tebe tijekom edukacije.

Posjeti www.ptc.hr i odluči napraviti prvi korak – korak koji 98% ljudi ne napravi.