Učenje je često proces u kojem odbacujemo staro i prihvaćamo novo.
Mukotrpan je to postupak, a možda najizazovniji kad smo na pola puta.
Primjer?
Čitav svoj život komuniciraš sa ljudima na sebi svojstven način – nastao kroz iskustvo, praksu, pokušaje, uspjehe i promašaje.
Imaš samopouzdanje, komuniciranje ide tečno i na poznat način.
Ne razmišljaš o tome.
A, onda?
Onda upoznaš neki novi komunikacijski princip ili tehniku koji ti se učini dovoljno interesantnim i vrijednim usvajanja.
I onda krene, rekli bi u Istri, “kažin”.
Odjednom si na nestabilnim nogama, sve ti se miješa, sve što radiš postaje predmet sumnje.
Rezultat?
Krajnja zbunjenost!
Čestitam – na dobrom si putu!!
Zbunjenost u savladavanju novih znanja i umijeća je, naime, sasvim prirodan dio procesa razvoja svakog, pa i prodajnog umijeća.
Uzmimo za primjer prodajno argumentiranje ponude. Ništa lakše – ponovljeno u stotinama prodajnih razgovora ponoviš još jednom.
A onda se upoznaš sa pojmovima strukture, sadržaja i izvedbe pri prodajnom argumentiranju. Upoznaš se sa principima poput “Zgrabi, usmjeri i jačaj pažnju”. Upoznaš se sa brdom novih pristupa argumentiranju i sve ti se odjednom pomiješa. U sve počinješ sumnjati.
Prodajni argument je prije bio jednostavno i samo argument.
Sad je argument “nuklearna fizika”, nešto neuhvatljivo i duboko.
Ovo je trenutak razvoja u kojima će mnogi odustati. Previše im je. Možda ćeš i ti poželjeti odustati.
Nemoj. Jer sad si na pola puta. Na pravom si mjestu.
Uz daljnje vježbanje i svjesno te fokusirano ponavljanje slijedi ti završni dio razvojnog puta.
Trenutak u kojem će taj famozni prodajni argument opet postati samo prodajni argument. Samo će biti puno bolji, uvjerljiviji i pitkiji.
Zapamti – nesigurnost u učenju i razvoju nije znak za paniku i odustajanje.
To je znak za proslavu i zadovoljstvo postignutim.
Želiš upisati najzahtijevniju prodajnu obuku u Hrvatskoj?
Prodajni trening centri u Rijeci, Zagrebu, Osijeku i Splitu provode selekcijski postupak za upis u Temeljnu prodajnu obuku koja počinje krajem siječnja i početkom veljače.
Kakve kandidatkinje i kandidate tražimo?
Radoznale. Uporne. Marljive.
Od čega se sastoji selekcijski postupak?
- Rješavanje zadataka na našoj web stranici.
- Neobavezne konzultacije i inicijalni intervju.
- Procjena prodajnih kompetencija.
- Razvojni feedback i konačna odluka o primitku na obuku.
Zašto ovako detaljan selekcijski postupak?
Zato jer je svaka grupna edukacija onoliko kvalitetna koliko je kvalitetna osoba pored tebe tijekom edukacije.
Posjeti www.ptc.hr i odluči napraviti prvi korak – korak koji 98% ljudi ne napravi.