Do sada smo u newsletterima spomenuli nekoliko principa vježbanja prodajnih vještina: “Izoliranje umijeća”, “Razvojni feedback”…
Danas ćete osvijestiti jedan bez kojeg svi ovi principi dramatično gube na smislu i snazi. S druge strane, ako se ovaj princip “saljubi” sa svim ostalim principima, svaki pojedinačni princip raste u snazi po formuli “1+1=3”.
Kako se zove taj magičan princip?
“Dobar partner”.
Pitanje je hoćete li se složiti sa sljedećom činjenicom: Prodajne vještine su kontaktno-timski “sport” kad je u pitanju njihovo uvježbavanje i usavršavanje.
Kontaktni sport jer se radi o komunikacijskom umijeću (komunikacija podrazumijeva kontakt dviju ili više strana kroz primanje i slanje poruka).
Timski sport jer se radi o umijeću koje se najbolje usavršava ako imaš odgovarajućeg partnera koji ti pomaže u tom procesu.
Prodajne vještine je moguće usavršavati i “solo”. Teži je to ipak i nesigurniji način. Možete naći dobru knjigu, pogledati koristan video, upisati zanimljivu prodajnu edukaciju. Bez “dobrog partnera” savladavanje i uvježbavanje bilo kojeg znanja iz ovih izvora postat će vrlo mukotrpno i vjerojatno kratkog daha. Za dobro vježbanje treba nam “dobar partner” – činjenica.
A što znači “dobar partner” u vježbanju (prodajnih) vještina?
Prvo – to je osoba jednako ili čak više motivirana od nas kad je u pitanju želja za razvojem i usavršavanjem. Spoj njezine i vaše motivacije stvara okruženje u kojem svaki uloženi napor vraća višestruko veći rezultat.
Drugo – to je osoba koja zna biti kvalitetan, produktivan i osviješten partner. Kontrolira sebe i vas, zna kako se vježba i zna odabrati pravi pristup te ritam vježbanju, a dopušta vam da ga/ju koristite kao ogledalo i mjerilo kvalitete vašeg vježbanja.
Treće – to je osoba koja je velikodušna i nesebična i koja se raduje vašem uspjehu jednako kao i vlastitom. Ona zajedničko vježbanje, kao i vi, shvaća kao prostor zajedničkog rasta. Za nju vježbanje nije natjecanje, već podupiranje.
Ovo su upravo i razlozi zašto smo u Prodajnom trening centru izuzetno osjetljivi i selektivni po pitanju toga kome ćemo omogućiti sudjelovanje u PTC-u. Selektivni smo i oprezni pri odabiru jer želim svakog sudionika/icu PTC-a okružiti ljudima sličnim njemu/njoj. U PTC-u kažemo da ne naplaćujemo znanje koje dajemo, već okruženje koje stvaramo.
A ključna značajka tog okruženja jest “dobar partner” – temelj za snažan i dugoročan razvoj bilo kojeg “kontaktnog” umijeća.
Pa i prodajnih vještina.
Želite li provjeriti jeste li “dobar partner” i tko vam može biti “dobar partner” za vježbanje prodajnih vještina.
Dođite na naš PTC Dan otvorenih vrata!
Što ćemo raditi na danima otvorenih vrata?
Pokušat ćemo:
- zadržati najboljeg radnika u timu koji želi dati otkaz.
- nagovoriti šefa da promijeni lokaciju team buildinga.
- objasniti sinu zašto da nastavi sa glazbenom školom.
Broj mjesta ograničen!
Prijave na ured@ptc.
Vidimo se!